Vedieme skladom niekoľko stoviek motívov tapiet na stenu, ktoré odosielame čo najskôr od objednania tapiet skrz e-shop. Ku všetkým skladovým tapetám si môžete objednať aj vzorček za 2 €.
Ponúkame prestížne tapety s motívmi, ktoré navrhoval sám Karl Lagerfeld.
- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY
- REKLAMÁCIA A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s platnými právnymi predpismi.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak.
Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:
- Výrobok bol poškodený pri preprave (Zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať predajcu).
- Výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zaobchádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou príručkou (pokiaľ u výrobku existuje).
- Výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
- Výrobok bol poškodený pôsobením živlov.
- Výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
Postup pri reklamácii:
1. Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
2. Tovar zašlite ako balík na našu adresu.
3. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.
Odstúpenie od zmluvy:
Kupujúci máprávoodstúpiťodkúpnejzmluvydo14dníodprevzatia tovaru.
Ak sa tak rozhodne, musí:
- túto skutočnosťoznámiťpredajcoviapoužitímformulára na odstúpenieodkúpnejzmluvy, ďalejmôžekupujúcikontaktovať predajcue-mailom, telefonicky alebolistom.
- nepoškodený tovar bez známok používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať späť v uvedenej lehote.
- po vrátení tovaru, predávajúci zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu čiastku za tovar vopred dohodnutým spôsobom. Vrátená suma je tiež s prepravným v plnej výške faktúry.
Predaj tovaru firmám alebo živnostníkom
Právonaodstúpenieodkúpnejzmluvy má podľazákonalenfyzickáosoba(neponikatel), spotrebiteľ. Zákonč. 250/2007oochranespotrebiteľadefinujespotrebiteľaako: "fyzickou osobu, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania."
Akvobjednávkezákazníkuvediesvoje IČO, DIČaleboIČDPH, zanikámožnosťvrátiťtovar do14-tich dní, resp. nemožnoodkúpnejzmluvyodstúpiť.
Zrušenie objednávky zo strany zákazníka:
Kupujúcimáprávoobjednávkustornovaťkedykoľvekatoaždodobyprevzatiazásielky. Akonáhle zákazníktovarprevezme, môžetovar do14-tich dnívrátiť. Zrušenie objednávky sa v takomto prípade vykonáva zaslaním e-mailu (info@tapety-fototapety.sk). "Kupujúci" môže zrušiť tiež len niektorú z položiek objednávky alebo objednávku stornovať celú.
V prípade, že platba za tovar už bola prevedená zálohovo na bankový účet a objednávka je zrušená ešte pred expedíciou tovaru, bude záloha prevedená späť na účet "Kupujúceho", odkiaľ zálohová platba "Predávajúcemu" prišla.
Pri platbe zálohovo, môže byť v prípade jednostranného zrušenia objednávky "Kupujúcim" vrátená znížená záloha s odpočítaním bankového poplatku, ktorý bol účtovaný bankou príjemcu platby, teda "Predávajúcemu". Poplatky budú v takom prípade odvodené podľa aktuálnych platných cenníkov banky príjemcu platby ("Predávajúceho") v okamihu zaplatenia zálohy.
Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa e-shopu
"Predávajúci" si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť a odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch:
- Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva,
- Tovar je dlhodobo nedostupný,
- Cena tovaru sa zvýšila o viac ako 10% alebo bola nesprávne stanovená
- Bez udania dôvodov
V prípade, že táto situácia nastane, bude "Kupujúci" informovaný o tejto skutočnosti "Predávajúcim", a to buď e-mailom alebo telefonicky.
Neprevzala dobierka:
V prípade, že odoslaná objednávka nebude "Kupujúcim" vyzdvihnutá a riadne zaplatená, bude "Predávajúci" požadovať úhradu nákladov spojených so zaslaním objednávky a manipulačný poplatok v celkovej výške 15 EUR. "Kupujúci" v takom prípade obdrží od "Predávajúceho" podklady s údajmi potrebnými k uhradenie vzniknutých nákladov.
Reklamácie fototapiet na mieru
Z dôvodu, že sa jedná o vliesovú fototapetu zhotovenú výhradne pre vás - na zákazku podľa vlastného motívu a rozmeru, nie je možné tento tovar vrátit do 14-tich dní. Budú akceptované iba reklamácie z titulu tlačových odchýlok viditeľných zo vzdialenosti aspoň 2 metrov, ktoré neboli jednoznačne spôsobené dátami zaslanými od vás.